~ si cantik dan si kacak ~

Thursday, June 16, 2011

Entry Khas Untuk Sahabat Saya

Assalamualaikum..



Aida @ Ida @ Kak Ngah @ Little Sweetie @ Baby.. Rindunye kat ko.. Lamenye ko pegi.. Ko kate nk pergi sebulan.. Pastu kate,diowang cepatkan tempoh, so 2 minggu je.. Tup tup, ko mesej aku aritu, " weyh,aku x bley balik.." Aku ingtkan ko kena stay sana sebulan.. Rupa-rupanya ko kena keje sane teros.. Ko gtau ak HR ko suro ko keje sane.. Keje opis.. Emm,xpe la..Pergi jela.. Tak lah terok sangat klo ko keje sane an..

Tapi..... Aku betol2 ase kehilangan ko.. Yelah, sebelum2 ni nak buat ape, mesti ade ko.. Aku ingat ag, 1st time jumpe ko time ak masok form5 kat skolah aman jaya 2 an.. Tetibe ko datang kat aku, ko cakap, " klo nak duduk kat sini,lidah kena keras." Haha.. Time 2 aku x dapat tangkap agi pe maksud ko.. Skang aku tau da la.. ^^  Time 2 kite x bape rapat.. Kite rapat pun time kite masok upper6.. Sejak dari 2 klo slalu bawak aku g sane sini..

Lepas stpm,kite keje.. Ko ajak ak keje cni.. Aku xde transport.. Klo ade pun,ak x berani bawak coz ak still fobia lepas ak accident dlu 2.. Ko la yang pergi amek n hantar aku balik keje tiap-tiap hari.. Terima Kasih~ Ko pun selalu teman aku shopping, teman ak g sane sini.. Skang? Patah kaki aku..

Aku berterima kasih gak kat ko coz ko jugaklah,aku da berani bawak moto balik.. ( dah terpaksa,xde pilihan lain.. ceh,padahal bley je bawak.. gegeh je lbey ak ni.. ^^ ) Weyh,tau x.. Da x bez r keje kat sini.. Naseb bek aku pun da nak benty.. Kiki pun da nak pegi jugak.. Sebut sal dye,teringat kite 3 owang g klua tengok wayang.. Bila ag kite ley wat cm 2? Masa betol2 xde.. Keje pagi,balik malam.. Klo balik petang pun, Kiki keje malam.. Ko pun da jaoh.. Ingatkan b4 ak pegi ni,bley la klua ag skali.. Rupanya x bley da..

Ko pena gtau an, lepas pada malam 2, ko x kn bawak da kete bapak ko.. Tengok, da jadi kenyataan.. Masin betol ah mulot ko ni.. G makan gula banyak2.. :P

Ko janji, bila ko balik sini, ko nak g kat aku an? Aku tunggu ko tau.. Bubye, my friend~ See u next time~ <3

xoxo, 
Meez Shaz

No comments:

Post a Comment